mullemoonlight.blogg.se

Mulle är en liten hopphäst född 16 maj 2000 i månskenet. Han är nu Emma Roos foderhäst och bor på Kvarnagården i Varberg och jag, Emma går Sveriges ridgymnasie.

Sjuka

Publicerad 2012-09-10 19:22:47 i Allmänt,

Mulli är snorig och hostar och jag ligger hemma under täcket och skakar och har ont i hela kroppen.. Tillägnade 2 timmar sovandes på stationen i Varberg och en timme sovandes på tåget, så fort jag kom hem slocknade jag igen.. Jag har väldigt svårt att svara på om Mulles hosta är på grund av hösilaget eller om det är förkylning eller liknande på G.. Hoppas skrutten blir bättre före mig!

(Jag vet att jag inte sitter bra alls på bilden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Emma: Jag är en 18 år ung tjej som inte riktigt hittat rätt utbildning i livet.. Men nu börjar jag gymnasiet för 3dje gången, på Sveriges Ridgymnasie. Mina intressen är ridning och min lilla Parson Russel Terrier. Min foderhäst Mulle är uppfödd av min mammas barndomsvän Susanne. Mulle: Mulle är en väldigt söt liten häst som kan hoppa hus om han bara vill. Ca. 157 i mkh. E: Acacio (ex Acagion) U: Mirabella UE: Aladin Z

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela